Reference
Zajímá vás, jak hodnotí průběh adaptačního kurzu vyučující a ostatní pracovníci školy?
„Zvládl se zde obrovský kus práce."
(TU, Gymnázium Paměti národa)
„Kurz hodnotím jako velmi přínosný, odhalil a naznačil směry, kterými se třídou pracovat. Výborná komunikace během kurzu a následného denního programu. Konzultace s lektorujícími hodnotím jako velmi vstřícné, srozumitelné, jasné, užitečné, budu z nich hodně čerpat při práci se třídou."
(TU, ZŠ Světice)
„Měla jsem možnost zeptat se předem na cokoli. Zajímavé aktivity přiměřené věku i atmosféře. Skvělé profesionálky, citlivý a přiměřený přístup ke všem."
(TU, ZŠ Chodov)
„Děti se naučily spolupracovat v neobvyklých skupinkách. Zapojily se i děti z Ukrajiny a stydlivější děti. Obě lektorky uměly všechny zaujmout, nadchnout a motivovat. Celý adaptační kurz byl pro mě velmi inspirující."
(asistentka pedagoga, ZŠ Radlická)
„Informovanost dostatečná. Lektoři se ozvali e-mailem, popsali, co a jak bude probíhat."
(TU, ZŠ Kuncova)
„Hodně zajímavé aktivity. Zjistila jsem, jak funguje celá třída jako kolektiv. I před kurzem i v průběhu kurzu byla komunikace skvělá. Upozorňovali žáky, organizovali, hodně poslouchali, vnímali žáky."
(TU, ZŠ Mezi školami)
„Hezké aktivity, střídání činností, milý
přístup."
(TU, ZŠ Jeseniova)
„Žáci měli možnost se navzájem poznat, vyzkoušet si různé role ve skupině. Obdivuji vhled lektorů do dynamiky třídy, pro mě velmi přínosné."
(školní psycholožka, Lauderovy školy)
Zajímá vás, co říkají na průběh adaptačního kurzu žáci a studenti?
„Bomba, protože jsme se naučili
spolupracovat a naslouchat si."
(žákyně 6. B, ZŠ Světice)
„Líbila se mi ta vlajka, budeme mít ve třídě krásnou ozdobu."
(žákyně primy A, Gymnázium Jaroslava Heyrovského)
„Divadlo - užili jsme si nejvíce legrace."
(student kvinty, Gymnázium Paměti národa)
„Líbilo se mi, když jsme stavěli ten most, protože jsme museli spolupracovat."
(žák 6. B, ZŠ Chodov)
„Nejužitečnější mi přišel ten elektrický proud, protože jsme se museli domluvit."
(žákyně primy A, Gymnázium Jaroslava Heyrovského)
„Líbil se mi scrabble, protože jsme se začali víc spolu bavit a komunikovat."
(žákyně 6. C, ZŠ Kuncova)
,,Bavilo mě to a spoustu jsem se toho
naučila." (studentka primy, Lauderovy školy)
Zajímá vás, co říkají na průběh adaptačního kurzu žáci a studenti?
„Nezvyšovaly na nás hlas."
(žákyně 6. C, ZŠ Chodov)
„Líbilo se mi prolézání sítě. Protože jsme si museli pomáhat."
(žákyně primy C, Gymnázium Jaroslava Heyrovského)
„Bylo to docela dobrý, to s tím lanem, naučili jsme se spolupracovat."
(žákyně 7. A, ZŠ Rakovského)
„Líbilo se mi, jak jsme skládali z písmen slova, protože jsme si zaběhali."
(žákyně 6. B, ZŠ Mezi školami)
„Nejvíc se mi líbila hra Kdo je kdo, protože jsme se dozvěděli víc o paní učitelkách."
(žák 6. A+B, ZŠ Jánského)
„Nikoho neokřikovaly a snažily se být ke všem respektující."
(žákyně primy B, Gymnázium Jaroslava Heyrovského)
„Bylo to s nimi super."
(žákyně 6. B, ZŠ Radlická)
„Ta hra s papírkama na zádech byla fajn, dozvěděla jsem se hodně o ostatních."
(žákyně 6. C, ZŠ Chodov)